Luigi's Girls: Don't Spank Ma Bitch Up: Drive Misty For Me: Pump Action Pimp: The Fuzz Ball: Joey: Farewell Chunky Lee Chong: Van Heist: Cipriani's Chauffeur: Dead Skunk In Da Trunk: The Getaway: Toni: The Pickup: Salvatore Called A Meeting: Triads And Tribulations: Blow Fish: Salvatore: Cutting The Grass: Bomb Da Base: Last Requests: Staunton Island: Under Surveillance: Paparazzi Purge: Payday For Ray: Two Faced Tanner: Kenji: Grand Theft Auto: Deal Steal: Shima: Smack Down: Ray: Arms Shortage: Evidence Dash: Gone Fishing: Plaster Blaster: Donald: Waka Gashira Wipeout: A Drop In The Ocean: Shoreside Vale: Escort Service: Decoy: Ray: Asuka: Espresso 2 Go: S.A.M: The Exchange:
Ez egy eléggé könnyü bemelegíto küldetés. Szerezzünk egy kocsit, majd hajtsunk a térképen megjelölt ponthoz. A korház elötti kék foltnál álljunk meg (lehetoleg ne üssük el). Majd várjuk meg, míg Misty beszáll. Ezek után hajtsunk vissza Luigi klubjához, és rakjuk ki a leányzót.
Legelosször is vegyük fel a baseball ütot Luigi klubjával átellenes oldalrol, ha eddig nem vettük volna fel a rejtekhelyünknél. Ezekután szerezzünk egy kocsit, és utazzunk le Portland Docks-ba, majd száljunk ki a kapunál. Vegyük elo a baseball ütot és rohanjuk le a figurát, aki drogot árul az örömlányoknak. Erre a lányok visítva elfutnak, a díler pedig nekünkront. Miután az elso ütés után a földre került, ne hagyjuk felkelni, hanem még a földön verjük el. Szálljunk be a kocsijába (a közelben lévo Stallion (LINK) - nyíl mutatja a helyét), majd vigyük el lefestetni a Luigi klubjától nem messze található "Pay'n'Spray"-be, ami ezzel az egy alkalommal ingyenes. Nincs más hátra, minthogy a kocsival elmenjünk Luigi garázsába, ami a kórházzal szemben található.
Még egy könnyu küldetés, és ezuttal szerzünk egy újabb megbízót. Szerezzünk egy kocsit, majd hajtsunk Misty lakhelyéhez (apartmannjához). Miután megálltunk a kék jelzofényen, használjuk a kocsi dudáját. Erre a hölgy kijön, és beszáll a kocsiba. Ezekután hajtsunk Joey garázsához, ami a dokkhoz van közel, legkönnyebben a rendorállomástól tovább- és a fákon keresztülhajtva juthatunk ide. Ezekután Joey néhány szót vált velünk, és o is felkerül a térképre.
Ha még nem lennénk felfegyverkezve valami komolyabb tuzerovel, akkor hajtsunk a helyi fegyverkereskedésként funkcionáló Ammu-nation bolthoz, és a jobb oldalon lévo sikátoron keresztül közelítsük meg a hátsó udvart, ahol egy pisztolyra lelhetünk. Ezekután szedjünk fel egy eröteljes, de mégis gyors kocsit (pl. egy taxit), és hajtsunk a térképen megjelölt ponthoz. Ha már közeledünk, akkor gyorsitsunk fel egy kicsit, majd menjünk neki a kocsinak. Lökdössük öket addig, amig mindketten ki nem szállnak a kocsiból. Ezekután több megoldás létezik:
#1. Egy kicsit háttrébbtolatunk, és földbe döngöljük/elütjük öket.
#2. Kiszállunk mi is, és tuzharcban lenyomjuk oket.
#3. Felrobbantjuk a kocsijukat, ha a közelében állnak, és bízunk abban, hogy elvigye oket a detonáció.
Mindenesetre arra mindenképp számítsunk, hogy a fickók nem félnek kirobbantani alólad a kocsit, mivel a shotgun eléggé nagyot üt a motoron. Ha ez megtörténne, és még mindíg nem adtuk fel a gázolásos variációt, akkor sprint, és lopjunk még egy kocsit.
Ez a küldetés egy rendorbál körül fog forogni, kimondottan, annak bemocskolásán ;) Ehhez a küldetéshez nagyon ajánlott négyajtós kocsit (ami rendelkezik az anyósülésen kívül még két hátsó üléssel) használni, a fordulók számát csökkentendo. A cél, hogy a városban található örömlányokból egy bizonyos mennyiséget a helyi iskolában tartott bálra vigyünk. Vegyük fel a lányokat - melyeket a térképen a pontok jeleznek - és ne is menjünk vissza az iskolához, amig meg nem telik a kocsi. Ha jól csináljuk, akkor két fordulóval el is lehet végezni a küldetést. Persze mazochisták használhatnak 2 ajtós kocsit is ;]
-----
Mike Lips Last Lunch:
A mostani cél, hogy egy tag kocsijába indításra robbanó bombát szereljünk, amig o nagyban vacsorázik a közeli bisztróban. Joey garázsától jobbra induljunk, el a kórház mellett, fel a hosszú kaptatón. Onnantól már nincs messze. Vegyük fel a kocsit, majd hajtsunk el 8-ball üzletéhez, ahol felkerül a kocsira a bomba. _Nagyon_ fontos, hogy óvatosan vezessünk, mert a kocsin nem eshet karcolás. Ha valami mégis közbejönne, akkor vigyük el a közeli "Pay'n'Spray"-be, és ott kijavítják. Ha visszaértünk a bisztróhoz, akkor parkoljuk le a kocsit, majd élesítsük a bombát (Tuzgomb), és száljunk ki. Ezek után már nincs hátra más, mint kicsit eltávolodni a helyszíntol.
Chunky Lee Chong-ot a Chinatown-ban található sikátorban találjuk egy bódéban. A probléma abban leledzik, hogy amint észrevesznek a Triád tagok (akik annyira nem erosek, de sokan vannak), a fickó futásnak ered a három kijárat egyike felé, ahol már vár rá egy kocsi. Tehát vagy figyelmen kívül hagyjuk a Triád tagokat, és lesebzetten, 4-5 taggal a nyomunkban Chong után eredünk és helyben végzünk vele, vagy pedig végzünk a Triád tagok javával, kifutunk a sikátorból, bepattanunk egy kocsiba, és üldözobe vesszük. Alternatív megoldásként mielött belépünk a sikátorban felrobbanthatjuk a 3 kijáratnál lévö kocsi, így csökkentve Chong menekülési esélyeit. Azonban ezzel a módszerrel nagy eséllyel magunkra vonjuk a zsaruk figyelmét.
A célpont egy pénzszállító kocsi, melynél a nehézséget az adja, hogy ezen nem fognak a golyók. Szerezzünk egy nehéz jármuvet, pl. egy teherkocsit, de a legjobb megoldás az a dokkoknál is megtalálható nyerges vontató (Linerunner). A kocsit ismét fel kell lökni, amig a Damage feliratu csik teljes nem lesz. A probléma az, hogy az elso lökésnél 3 csillagos szinten utánunkered a rendorség. Velük most ne törodjünk. Ha sikerül kiütni a szállítókocsit, akkor a szállítók kiszálnak, és nekünk esélyünk lesz ellopni a kocsit. Ha sok idonk van pepecselni, akkor lehet furikázni a városban, és felszedni a kenopénzeket, de ennél egyszerubb, ha befejezzük a küldetést, mert akkor autómatikusan eltünnek a csillagok. Visszatérve a küldetésre. Az újonnan megkaparintott szerzeményünkkel hajtsunk a dokkokhoz, de a kapun, majd egyenesen a ferde tetos garázskapukhoz (jelöli a térkép). A jelöletlen garázskapu mögé álljunk le, szálljunk ki, és menjünk ki a garázsból. A kapu lezáródik, mi megkapjuk a részünket, és ezzel elvégeztük a küldetést. Innentol kezdve ha szerzünk valahonnan egy pénzszállítókocsit, akkor azt ide hozva kapunk egy részt a feltört raktér tartalmából.
Ez egy könnyebb küldetés, legalábbis könnyebb, mint az elozo, szóval egy kicsit fel lehet lélegezni. Miután felvettük Toni-t, o mielött elvinnénk a vendéglojébe, elötte el akar intézni egy kis üzletet a Chinatown-i mosodában. Miután Toni bemegy, kiderül, hogy ez egy csapda volt Toni visszarohan, és innentöl menekülni kell a felboszült Triád tagok elol. Ez mondjuk nem problémás, mivel üldözoink nincsenek nagy túleroben. Vigyük Toni-t a vendéglohöz, és ezzel be is fejeztük a küldetést. Ezáltal ismét egy taggal bövül megbízóink száma.
Ezuttal egy holtestet kell eltüntetni, aki egy kocsi csomagtartójában van. Amint beszálunk a kocsiba, a Fiorelli testvérek - akik nem nézik jó szemmel, hogy egy tagjukat eltették láb alól, és most el akarják tüntetni a nyomokat - ránktámadnak 2 kocsival. Mivel nem tudjuk rábírni oket, hogy kiszáljanak a kocsiból, ezért két megoldás közül választhatunk:
#1. Padlógáz a zúzógépig. De mivel a testvéreknek túl eros kocsival rendelkeznek, ezért eléggé kicsi az esélye, hogy eljutunk odáig egy darabban, két üldözovel a hátunk mögött.
#2. kiszálunk a kocsiból, amilyen gyorsan csak tudunk, elugrunk az éppen ránktámadó két kocsi elol. Felszedünk egy izmosabb kocsit, es lezúzzuk oket. Majd miután már mindkettonek vége, visszaszállunk a kocsiba. Majd ezután elvisszük a kocsit a zúzdába (8-ball garázsától nem messze).
Egy humoros megjegyzés: Ha kicsit megnyomjuk a kocsit hátulról, akkor felpattan a csomagtartó teteje, és megláthatjuk a "csomagot". ;]
Ezuttal egy Chinatown-ban lévo bankrablásban fogunk résztvenni, mint sofor. Ehhez a küldetéshez ajánlott egy masszív, gyors és irányítható kocsi. Egy taxi például pont megfelel erre a célra. A lényeg, hogy 4 ajtós legyen, mivel még három "munkatársat" fel kell vennünk. Ha megvan a kocsi, akkor szedjük fel a társaságot a saját rejtekhelyükrol (parkolás, dudálás, és már jönnek is), és már mehetünk is a bank elé. Miután megvan a pénz, eloször le kell ráznunk a zsarukat, mielött még visszatérhetnénk arra a pontra, ahol felvettük átmeneti társainkat. Egy "cop bribe" helybol ott van egy közeli sikátorban ami Chinatown-t és a Red Light District-et köti össze - a bank foutcájának végén (Érdemes megfordulni abba az irányba ahonnan jöttönk, és akkor pont szemben leszünk vele). A másodikért vagy lemegyünk a dokkhoz, vagy pedig megkeressük a Pay'n'Spray fesomuhelyt. Ha már nem lógnak követoink a nyakunkkon, visszamehetünk oda, ahhonnan elindultunk a rablásra. Megjegyzés.: Használható jármuvek még például a Patriot, vagy az Ambulance, amelyek súlyuknál fogva könnyuszerrel félrelökik az egyszeru rendorautókat.
-----
Taking Out The Laundry:
Egy klassz kis üldözos küldetés, ami hosszútávon viszont az agyunkra mehet, szóval nem érdemes elhúzni vele az idot. 3 alapveto megoldás létezik:
#1. Lopkodunk kocsikat és úttorlaszokat képzünk belolük. A teherkocsik nem fognak megállni, és mindeképpen meg fognak probálkozni az átjutással. Ezt az idot kell kihasználni, hogy gránáttal, golyóval megszórjuk a kocsikat annyira, hogy felrobbanjanak. Ennek a variációnak a hátulütoje, hogy sok idobe keröl becserkészni a 3 kocsit, illetve biztos összefutunk egy zsaruval, aki nem fogja jó szemmel nézni az s.k tüzijátékunkkat.
#2. A kocsik fennakadásait (igen a mi általunk képzett akadályok játszanak itt is szerepet, de ide elegek kisebbek) kihasználva kirángatjuk a sofort, és picit arrébb leparkolva a levegobe küldjük a járgányt.
#3. Beszerzünk egy súlyos jármuvet, és addig lökdössük oket, amig ki nem gyulladnak.
Ezuttal eléggé szorult helyzetbe fogunk kerülni. Érdemes jól felfegyverkezni (UZI + Páncél), mielött elindulnánk a Chinatown-ban lévo mosoda (korábban már voltunk itt) mögötti sikátorba. Amikor felvesszük a védelmi pénzt tartalmazó aktatáskát, hirtelen megjelenik 1- 1 csoportnyi Triádtad mindhárom kijáratnál. Ezután vagy tuzharcba bonyolódunk a sikátorba, és miután végeztünk, elhagyjuk a színteret, mint aki jól végezte dolgát, vagy pedig kirohanunk, és a nyílt utcákon rázzuk le/intézzük el ellenfeleinket.
Ez egy eléggé kemény küldetés, ha nem tudjuk, hogy mit csinálunk, és ész nélkül próbálunk átvergodni a küldetésen. Egy limóban kell elvinni a maffia helyi képviseloit a maffiafonök villájába. Szedjük fel Joey-t, majd Luigi-t, de mielött beállnánk Toni kék foltjához, érdemes beloni a helyes irányt. Ez legyen mondjuk a dokkok irányába. Ha megvan a harmadik tag is, a Triádok elkezdenek üldözni a halaskocsiaikkal. Ismét három fo variáció van a megoldásra:
#1. Száguldunk, mint a szélvész a kijelölt pontra, és próbálunk ugy helyezkedni, hogy ne tudjanak belénkjönni. Számítsunk rá, hogy a nagykapunál két koccsi már tárt karokkal vár.
#2. A fenti módszer egyik alternatívája, ha balról úgy közelítjük meg a villát, hogy az északi lakástelep mögött próbálunk besurranni a limóval. Ezzel kikeröljök a bejáratnál lévo két kocsit, viszont elofordulhat, hogy egy mögöttünk haladó kocsi lelök a sziklatetoröl, ami azért kellemetlen. #3. Kicsit arréb kiszálunk, és kézzel/UZI-val elvégezzük a piszkos munkát. Beleértve a bejárati két kocsit is. Ezekután ezzel a két kocsival kicsit arrébbállunk, és komótosan beparkolunk a limóval. Hurrá, ismét nyertünk egy megbízót, a maffiafonök képében.
Ezuttal lesz két kíséronk is, akik segítenek ritkítani az ellent, de természetesen nem létfontosságuak a küldetés befelyezéséhez. Három Triád vezetot kell elintéznünk, melybol ketto nyílt terepen van. Az elso akivel érdemes kezdeni, a Chinatown-i piacon van (ott, ahol végeztünk Chunky Lee Chong-al). A következao a metrólejárónál vár ránk, hogy beteljesöljön végzete. Nem is fontos kiszálni a kocsiból, egyszerüen csak csapjuk el. A harmadik tag a halgyár területén van, amihez szükség lesz egy halszállítókocsira, hogy bejussunk. Chinatown területén könnyen fogunk találni egyet. A poros úton behajtva juthatunk be (a halaskocsinak már kinyitják a kaput), ahol addig nem is vesznek rólunk vagyon tudomást, amíg ki nem szállunk. Pár tag védi a fickót, de nem nehéz megtörni a védelmet. Alternatív megoldás a harmadik tag kivégzésére: elég egy nagyon jól irányzott gránát a kerítésen kívülrol.
Ezuttal egy súlyos csapást kell mérnünk a Triádokra. A célpont az a halgyár, ahol az elozo küldetést befejeztük. Azonban a bejutás már nem olyan egyszeru. Szedjük fel a szemeteskocsit 8-ball szerelomuhelyétol, és amilyen gyorsan csak tudunk, jussunk el a halgyárig. Lehetoleg óvatosan vezessünk, mert egy robbanószerrel tele kocsival sosem volt öröm koccanni. Hajtsunk be a telepre, álljunk le a kijelölt helyre a gáztartályok mellé, és élesítsük a bombát. Majd futás. Ha a robbanás után még maradnának tagok, akkor velük végezzünk gyorsan. A telepen található halszállítóval könnyen kijuthatunk.
----------
Chaperone:
Most a vezér nojének gardedámját játszuk. Elosször a magasvasút alatti baráthoz kell ellátogatni, majd irány a dokkoktol nem messze található raktárépületekben zajló rave party. Miután Maria kiszált, álljunk be az ajtóhoz közel, kifelé lógó orral. Amekkora mázlink van, pont kifogunk egy rendorségi razziát, ugyhogy amint Maria beszállt, ne idozzünk fölöslegesen a rendori társaságban. A többi menekölo tag a rendorök javát lefoglalja, úgyhogy nekünk elég a ránk tapadtakkal törodni. A dokkoktól jobbra hajtsunk, ez a legrövidebb út vissza Salvatore villájáig.
Kezd megjelenni a történetszálban a kolumbiai kartell. Ezuttal egy maffiatag huségét kell kivizsgálnunk. A fickó egy Curly nevu figura, akit majd a club-tol kezdve kell követnünk annélkül, hogy észrevenne minket. Szerezzünk egy kevésbé feltüno kocsit, mondjuk egy taxi-t, és parkoljunk le a club-tól nem messze. Nemsokára Megjelenik Curly Bob és megkezdi útját a club elött álló taxiban. Fontos, hogy ne menjünk túl közel hozzá, mert akkor lebukunk, elég, ha csak az utcasarkokon látjuk befordulni. Kb 15-20 kocsinyi távolság elég is lesz. A célállomás a portlandi dokkok, a nagy raktárépület végében. Ha kiszált, egy átvezeto képsor jön, amiben feltunnek régi ismeroseink, és sokminden kiderül a helyi bunszervezetekrol. Ha lefutott a mozi, nincs más dolgunk, mint végezni Curly-vel. Amire vigyázni kell, hogy sörétespuska van nála. Ezután már csak rajtunk múlik, hogy mijen stílusban intézzük el, áthajtunk rajta, vagy leszedjük tuzharcban. Alternatív megoldások:
#1. Ne kövessük a taxit, hanem hajtsuk egyenesen a dokkokhoz.
#2. Ne vadásszuk le Curly-t, elvileg a Drog hatásától magától leveti magát az óceánba. :) Azonban ekkor sajnos nem szerezhetjök meg tole a sörétespuskát. ;(
Ez egy eléggé kemény küldetés, de csak addig, amíg rá nem jövünk a trükkjére. A cél a kolumbiai kartell hajójának elsüllyesztése. Ehhez eloször is szükségünk van $100.000 -re, amit valószínüleg már megszereztünk (ha mégsem, akkor hajrá). Mielött belekezdenénk, mindenképpen mentsünk, mert párszor biztosan újra kell majd kezdeni a küldetést. Ha megvan a pénz, akkor utazzunk le 8-ball garázsához (azonban még véletlen se álljunk be a szerelocsarnokba, mert _nem_ ez a feladat). Álljunk be a kék foltba, melyne hatására 8-ball közli, hogy szüksége van a pénzre, hogy hathatós kis tüzijátékot készíthessen. Mivel ez valószínüleg már nálunk van, ezért álljunk be a pár méterrel arrébb lévo jelzo-foltba. Ekkor 8-ball csatlakozik hozzánk, és kapunk egy mesterlövész puskát is, hogy fedezni tudjuk majd ot. Menjünk el a dokkokhoz, ahol 8-ball az elso lövésünkig az árnyékban várakozik. A lépcsokön másszunk fel a raktár tetejére, mert így eléggé jó rálátásunk lesz a hajót örzokre. Nézzük végig a rakteren mászkálókat, mert azelött kell leszednönk oket, mielött 8-ball a látókörükbe kerülne. Kezdjük a lenti két fickóval (ekkor 8-ball megindul befele, ugyhogy sietnünk kell), majd haladjunk felfelé, és utána jobbra, a hajó orra felé. Hever itt néhány robbanékony hordó is, amelyet kihasználhatunk, de arra vigyázzunk, hogy lehetoleg 8-ball-t ne sebesítsük meg vele. Ha esetleg 8-ballal végeznének, akkor az "Mission Failed" és marad a visszatöltés. Azonban ha sikerülne mindenkivel végezni, akkor egy klassz kis átvezeto film keretében megszemlélhetjük a szálliítóhajó pusztulását. Megjegyzés.: Ha elbuktuk a küldetést, akkor _nem_ kell ismételten leperkálnunk a $100.000-et.
Ezuttal Salvatore piszkos ügyeinek nyomait kell eltüntetni. Amikor a kocsi küzelébe érünk, megszólal a csipogónk, melyben Maria figyelmeztet, hogy ez egy csapda, a kocsiba pedig bomba van kötve (Ha megnézzük, kipróbáljuk, akkor megtudhatjuk, hogy tényleg igazat mondott ;). Utazzunk le az alagútig, ami nem messze van a kávézótól, amit a "Dead Skunk In Da Trunk" küldetésben ismerhettünk meg közelebbrol. A dokkban Maria elmeséli a történteket és itt ismerkedünk meg Asuka- val, késöbbi munkaadónkkal, aki egyben a Yakuzák egyik vezetoje is. Megtudjuk hogy a maffia mostantól eléggé rossz szemmel fog ránk nézni, és hogy éppen ezért menekülnünk kell, de Asuka rendelkezésre bocsájtja motorcsónakját, hogy kijussunk a szigetrol. Légy üdvözölve Staunton Island-en.
================
Asuka:
------
Sayonara Salvatore:
Ez elso küldetésünk egyben bizonyíték, hogy elvágtunk minden szálat korábbi megbízóinkkal, a maffiával. Ehhez pedig nincs jobb célpont, mint maga Salvatore Leone. Remélhetoleg még nálunk van a mesterlövész puska, amit 8-Ball-tól kaptunk, mert ennek hiányában meglehetosen nehéz a küldetés. Menjünk vissza Portland-be, Luigi bárjához. Szálljunk ki, és sétáljunk kicsit lejjebb az utcán (kb 20-30 métert) úgy, hogy azért még rálátásunk legyen a bejáratra, majd vegyük elo a mesterlövészpuskát. Egy kis idovel késöbb megjelenik pár "Maffia Sentinel", és kb 6-8 testor száll ki belolük. Ekkor nézzünk bele a célzóba, és vegyük célba a bejáratot. Nemsokára megjelenik Salvatore nyíllal a feje fölött (és célkeresztel a szemei között ;). Nincs más tennivalónk, mint egy pontos lövéssel vefejezni a küldetést. A találat után a testoröknek nem is jut idejük észbekapni, hogy mi történt, ezért simán elsétálhatunk. Ha viszont esetleg elvétettük volna a lövést, akkor készüljünk 6-8 felboszült veroember haragjára.
Salvatore halála jó hír Asukának, azonban kiderül, hogy a Maffia vérdíjat tuzött ki a fejünkre. Itt az ideje, hogy végleg elvarrjuk a szálakat. 3 csoportnyi fejvadászt kell elintéznünk, amibol igazán csak az utolsó a kemény. Az elso csoportot a parkban találjuk (közel a rejtekhelyünkhöz), a tó közepén található szigeten várják végzetüket. Vagy kaszaboljuk le oket UZI0val, vagy hajítsunk közéjük egy Molotov koktélt. A második csoport az üzleti negyedben van, egy kisteherautó környékén álldogálnak. Gránáttal és kis ügyességgel könnyen ki lehet oket füstölni. A harmadik csoporthoz ismét a mesterlövész puska a leghatékonyabb. Az igazat megvallva nem hinném, hogy más fegyverrel le lehet-e oket szedni. Ok a kaszinó elötti toronyépületet vették birtokba, és az erkélyekrol próbálnak levadászni minket. Ha felmegyünk a kaszinó tetejáre a helikopter leszállópályához akkor jobb rálátásunk lesz a célpontokra. Vegyük elo a mesterlövészpuskát, és szedjük le oket egyenként. Ezek után már Kenji-tol, Asuka testvérétol is kapunk küldetéseket.
Ez ismét egy könnyebb küldetés, amiben kicsit fellélegezhetünk. Egyben ez lesz az elso igazi motorcsónakos küldetésünk. Egy paparazzi fotóst kell ártalmatlanná tennünk, aki egy motorcsónakról keseríti meg Asuka-ék életét. A küldetéshez mindenképp szükség lesz egy rendorségi motorcsónakra, ugyanis ez fel van szerelve egy gépfegyverrel is. Egy ilyet helybol találhatunk Asuka házától nem messze, azonban nem abban a dokkban parkol, ahova megérkeztünk erre a szigetre, hanem a vele párhuzamosan lévoben. Ide a másik ház medencéjétol juthatunk le, vagy pedig áthajózhatunk az elso dokkból. Ha megszereztük a hajót, akkor megjelenik a radaron a célpont, akinek eredjünk is azonnal a nyomába, mert máskülönben eléggé gyorsan elillan. Ezzel megkezdodik a hajsza az ismert szigetek körül. Loni a tuzgombbal tudunk elorefele, ígyhát tartsuk a másik motorcsónakot mindíg a hajó orrának irányába és tüzeljünk folyamatosan, minél pontosabban. Körülbelül a portlandi dokkoknál már illik elsüllyesztenünk, mivel ha sikerül megkerülnie Portland-et, akkor sikerül elmenekülnie, és elbuktuk a küldetést.
Ezúttal egy korrupt zsarunak visszük el a fizetségét. A dolgot csupán az bonyolítja, hogy az illeto meglehetosen óvatos. Így több telefonfülkén keresztül fogjuk megkapni a következo telefon helyét. Emellett még az ido is ellenünk dolgozik, ezért ehhez a küldetéshez elengedhetetlen egy gyors kocsi. Vagy az itteni parkolóban álló Yakuza Stingert, vagy pedig a kaszinó parkolójában álló Banshee-t vegyük magunkhoz. Kövessük rendre a telefonokat, míg végül személyesen nem találkozuk Ray- jel. kiegészítés: telefonok helyei...
A mai célpont egy áruló beépített zsaru, aki a Yakuzáknak dolgozott. A probléma vele az, hogy nem száll ki a kocsijából, csak végveszélyben. A küldetésnek több megoldása is van, és ez alapján válasszunk kocsit is. Miután kiválasztottuk a legjobban tetszo módszert, és megszereztük a hozzá szükséges kocsit, hajtsunk a kaszinóhoz, és álljunk meg a kék jelölo-foltban. Ezekután megjelenik a célpont, és megkezdodhet a hajsza...
#1. Addig lögdössük, amíg fel nem robban a kocsijával egyetemben. Ehhez egy nagy, nehéz kocsi javallott, leginkább egy Enforcer. Az elso ütközésnél újabb probléma merül fel, ugyanis ekkor felmegy a wanted levelünk, és elkezdenek üldözni a zsaru munkatársai, próbálva megakadályozni minket a megsemmisítésben.
#2. Fejtetore állítjuk, ekkor ugyanis kiszáll és elüthetjük. Vagy ha nem száll ki, akkor felrobban a kocsijával együtt.
#3. Belökjük a vízbe. Ehhez kövessük, amig a víz közelébe nem ér, majd adjunk neki egy utolsó lökést...
#4. Egy gránáttal felrobbantjuk. Ez kicsit technikusabb, de elonye, hogy mivel nem történt ütközés, ezért nem erednek a zsaruk a nyomunkba.
#5. A kedvencem... Ez a legegyszerubb megoldás, azonban szükséges hozzá elötte teljesíteni az "Arms Shortage" küldetést. Vegyünk egy rakétavetot és álljunk be vele a jelölo-foltba. Amint megjelenik a kocsi, nézzünk bele a célkeresztbe, vegyük célba, majd pörköljünk alá. Miután végeztünk vele az összes wanted level eltünik (már ha volt ;)
------
Kanbu Bustout:
Ezúttal egy Yakuza tagot kell kiszabadítani, aki a helyi rendorörsön ül orizetben. Ehhez mindenképpen szükség lesz egy rendorautóra, amit ellophatunk egy rendortöl is, de egyszerubb, ha a rendorörs elött orizetlenül állót kötjük el. Ha megvan, akkor 8-Ball garázsánál szereljünk bombát rá, majd hajtsunk vissza az örshöz. Vagy a lenti szervízalagúton, vagy a fenti behajtón keresztül jussunk be az épület háta mögé, majd élesítsük a bombát, szálljunk ki, és fussunk biztos helyre. Miután kirobbantottuk a cella falát, vagy a gyors rendorautóba, vagy a massziv szállítóautóba ("Enforcer") szálljunk be, ahova a Yakuza is követni fog. Természetesen erre a rendorök is felfigyelnek és gozerovel a nyomunkba erednek. Ha nyugis menetet akarunk, akkor menjünk el az 8-Ball melletti festomuhelybe, váltsunk kocsit (mondjuk a közeli parkolóban lévo Blista- ra) (rendorkocsit ugyanis nem festenek le), majd festessük le. Ezekután hajtsunk a Dojo-hoz, és rakjuk le a szökevényt.
A címadó "dal" ;). 3 kocsit kell ellopni, és elfuvarozni egy garázsba, hogy megóvjuk Kenji becsületét. Fontos, hogy a kocsik érintettlenek legyenek, azaz egy apró karcolás se essen rajtuk. Ha mégis sikerülne összetörnünk, akkor sem kell megijedni, mert a garázs közvetlen közelében van a festo/javító muhely. Azonban ráérünk óvatosan vezetni, mert ha mindent jol csinálunk, akkor boven lesz idonk. A kocsi, amivel érdemes kezdeni, a kaszinótól nem messze lévo garázsban van, amelynek 3 bejárata is van. Fontos figyelni a garázsba beállásnál, ugyanis ha nem záródik le a garázsajtó, miután kimentünk a garázsból, az annak a jele, hogy nem álltunk be elég mélyen a garázsba. Ha ez történne, akkor száljunk vissza és hajtsunk még beljebb, majdnem koccanásig, persze ügyelve arra, hogy ne üssük oda a kocsi elejét a falnak. Ha kiszálunk, és bezáródik az ajtó, akkor minden rendben, pár pillanat mulva ismét kinyílik, immáron üresen, és mehetünk a következo kocsiért. Mivel itt is idore teljesítjük a küldetést, ezért azonnal pattanjunk is be az itt álló Blista-ba, és hajtsunk tovább a következo kocsiért. A második kocsi a korház parkolójában van, a harmadik pedig .......
Ismét elokerülnek a kolumbiaiak, akik ezuttal a jamaikaiakkal szövetkezve akarnak keresztbetenni a Yakuzáknak, amit nem hagyhatunk szó nélkül. A szerzodést megfúrhatjuk, ha sikerül a jamaikaiak képviseletében rosszalkodnunk. Eloszöris szereznünk kell egy "Yardie Lobo"-t, ami a jamaikaiak bandakocsija. Ha ez megvan, akkor felszedhetünk egy Yakuza segítotársat, aki majd segít irtani a kolumbiaiakat. Ha megvan a társ, akkor hajtsunk a korház parkolójába, szálljunk ki és irtsuk ki a kolumbiai résztvevoket (ha a Yakuza segítotárs elhalálozik, attol még nem buktuk el a küldetést), robbantsuk fel a két dzsippjüket, markoljuk fel a pénzzel teli aktatáskát és vigyük el a kaszinó parkolójához.
Ezuttal 3, védelmi pénzzel teli aktatáskát kell begyüjtenünk a város különbözo részeirol. Az elso táskát a fehér színü épület elöl kaphatjuk fel. A másodikat azonban már egy Diablo bandatag orzi, akivel elöbb végeznünk kell. A harmadik helyen azonban kiderül, hogy a Diablo tagok ellopták elolünk a táskát. Hajtsunk tehát vissza Portland-re, a Diablo-k törzshelyére (Hepburn Heights) és a parkból lopjuk vissza, miután végeztünk a banda helyi képviseletével. Ezután már nincs más dolgunk, mint visszahajtani a 3 táskával a kaszinóhoz.
Ez egy könnyu küldetés annak ellenére, hogy idore dolgozunk. Ezúttal jamaikai utcai dílereket kell kivasalnunk bármilyen módon, mégpedig 8-at. A térképen több is meg fog jelenni, de mindegyik csak rövid ideig van az utcán, úgyhogy érdemes figyelni, hogy mikor tunik fel új célpont az utcán. Ne pazaroljunk sok idot egyre, csak hajtsunk át rajta és vegyük az irányt a következohöz. Esetleg az ablakon kilove is kiteríthetjük oket.
----
Silence The Sneak:
Egy védelmi programban résztvevo tagot kell ezúttal ártalmatlanítanunk, mielött eljuttatnák a rendorörsre. Vegyük magunkhoz a gránátokat és hajtsunk fel egy nagy, nehéz jármuvet (pl egy TrashMaster-t, vagy egy LineRunnert. Az Enforcer ide kevés). A rejtekhely a többszintu parkoló mögött van, 8-Ball garázsának közelében. A kocsival parkoljunk le a garazskapu elé (az elé, ahol a nyitott ablak van), majd hajítsunk be egy gránátot a kivilágított ablakba. Ha kicsit ferdén állunk és nem szemben az ablakkal, akkor kicsit könnyebb a folgunk. Az átvezeto mozi után megpróbálnak rendori kísérettel kimenekülni, de ha jól parkoltunk le, akkor a garázskapu elötti kocsi miatt nem tudnak majd kijutni. Robbantsuk fel a kocsit, és a másik is fel fog robbanni. Ha esetleg a kemény utat választjuk, és hagyjuk kijutni a garázsból, akkor számítsunk az idoközben befutó rendori segítségre, illetve, hogy padlógázzal kell majd hajtanunk, hogy elöbb odaédjünk az örshöz, mint a fickó a kíséretével.
Ezuttal Ray félkezu barátjának kell segédkeznünk pár kolumbiai visszaverésében. Hajtsunk a megadott helyre, a stadion mögötti katonai lerakathoz és szerelkezzünk fel fegyverekkel (rakétaveto, m-16), mert kemény menet lesz (sajnos a tankot nem tudjuk használni ;( ). Miután beszéltünk Phil- lel egy kis ido múlva feltunnek a kolumbiaiak. Érdemes a fal mögött bevárni, míg a csapat java besétál a tuzvonalunkba. Számítsunk rá, hogy az épületet megkerülve is fognak jönni, illetve elofordul, hogy megkínálnak minket egy-egy molotov koktéllal. Ha végeztünk, Phil kinyílvánítja köszönetét, illetve, hogy a jövoben szívesen vár minket, ha nagyobb tuzerot szeretnénk vásárolni (Rakétaveto, m-16, shotgun).
Ezúttal egy bizonyítékokat szállító autó a célpont. A kocsinak nekimenve esnek ki a bizonyítékok, melyeket össze kell szednünk. Persze it sem idilli a helyzet, mert amint nekimegyünk a kocsinak, arra helybol felfigyelnek a rendorök. A csomagokat nem kell azonnal felszednünk, ezért a leghatékonyabb, ha "kiütjük" mind a 6 csomagot a kocsiból, elmegyünk lefestetni a kocsit, majd amikor már nem loholnak utánunk a zsaruk, nyugalomban felszedjük a csomagokat. Ha ez megvan, vezessünk el egy kevésbé feltüno helyre (mondjuk a híd alá az alsó autópályához), majd robbantuk fel a kocsit, bizonyítékokkal együtt.
Ray-nek problémái akadtak régebbi partnerével, így ezúttal ot kell elintéznünk. Az illeto szeret horgászni, ezért adott, hogy hol lephetjük meg. Szerezzünk egy rendorségi motorcsónakot (vagy Asuka törzshelyénél, vagy onnan, ahol elhagytuk Portland-et). A célpont a portlandi világítótoronynál pecázgat. Itt lephetjük meg és vehetjük üldözobe. Azonban o keményebb célpont, mint a paparazzi volt, ugyanis o menet közben merüloaknákat dobál a vízbe, amiket mindenképpen kerüljünk ki, mert komoly sérüléseket okoznak. Ha nem sikerül a vizen elintéznünk, akkor a portlandi dokknál kifut a partra a motorcsónakjával. Tegyünk mi is így, és intézzük el a szárazföldön (egy shotgunnal fog ránktámadni).
Kiderül, hogy a pár küldetéssel ezelött nem végeztünk túl jó munkát, és a kifektetett tanu valahogy mégis túlélte a velünk való találkozást, így ismét o a célpont. A tanut egy mentokocsiban szállitják át a korházból az örsre, ígyhát a két helyszín között kell minél hamarabb közbeavatkoznunk. Ajánlott ehhez a küldetéshez egy rakétavetovel felfegyverkeznünk, mert sok kínlódástól óvhatjuk meg magunkat. Gyakran elofordul, hogyha korán észrevesznek, akkor elosször egy csali-mentoautót küldenek ki. Elosször ezt kell kilonünk, majd ha megjelenik a második, akkor azt. Ha nem lenne nálunk rakétaveto, akkor egy kocsival kell felöklelnünk a mentot, ami jóval problémásabb feladat, lévén, hogy itt is megtalálható a rendori kíséret, így az elso koccanásra megjelennek a zsaruk. Ha sikerült eléggé összeroncsolni a mentoautót, akkor kiesik belole (szerintem ez a játék egyik legnagyobb poénja) a (korábbi tevékenységeinknet köszönhetoen) szinte múmiaszintre bekötszerezett tanu. Ha ez megvan, akkor rázzuk le a zsarukat (cop bribe, autófesto). Majd térjünk vissza a múmiánkhoz és gyalúljuk földbe. A lángszóró hat rá a legkevésbé, gránátból és rakétából is sokat kell rápazarolnunk, de akár át is hajthatunk rajta egy kocsival párszor. A lényeg, hogy az utolsó szuszt is kipaszírozzuk belole.
-------
Liberator:
Donald egyik japán barátját elrabolták a kolumbiaiak, és most ki kell szabadítanunk. Ahhoz hogy bejussunk oda, ahol fogva tartják, szereznünk kell egy "Columbian Cruiser"-t. Ha ez megvan, akkor hajtsunk a megjelölt ponthoz, de ha könnyíteni akarunk a dolgunkon, akkor elosször a kapun kívülrol ritkítsuk meg a bentieket. Ehhez pl. mesterlövészpuska, gránát, vagy molotov koktél javallot. Ennek ellenére fognak még bent maradni, úgyhogy pattanjunk be a kocsiba, hajtsunk be a kapun, és üssük el azt, akit tudunk. Ha lángrakapna a kocsink, akkor pattanjunk ki, és folytassuk kinnt az irtást. Miután eltakarítottuk az összes kolumbiait az udvarban megfigyelhetünk pár zárt garázskaput. Az egyik mögött található a célszemély, azonban a többi mögött 1 vagy 2 kolumbiai vár tüzelésre készen, szóval eléggé zsákbamacska jellege lesz a dolognak. Egyesével nyissuk ki a kapukat, és ha kolumbiaiak vannak benne, akkor hátráljunk kicsit, amíg utánunk nem jönnek, és likvidáljuk oket egyesével. Arra természetesen ügyeljünk, hogy a japán fickót még véletlen se lojük le. Ha megtaláltuk a célpontot, akkor szálljunk be együtt egy "Columbian Cruiserbe", és fuvarozzuk el az illetot a Love Media toronyháztól nem messze lévo Dojo-ba.
Ez egy eléggé kemény küldetés lesz, úgyhogy erre készüljünk fel. Intrikus fordulatot fog itt venni a történet, hiszen Kenji-t, korábbi megbízónkat kell elteni láb alól kolumbiai álcában, mindezt csak azért, hogy kirobbantsunk egy bandaháborút a Yakuzák és a kolumbiaiak között Donald Love kérésére. Természetesen az "álcához" szükség lesz ismét egy "Columbian Cruiser"- re, úgyhogy szerezzünk is egyet. Hajtsunk a parkolóházhoz, annak is a legfelsobb szintjére, mégpedig lehetoleg úgy, hogy a legfelsobb szintre a déli oldalon lévo felhajtón jussunk fel (ott ahol a "Unique Jump" rámpa van). Azért innen, mert Kenji-t eléggé sok Yakuza védi, és sok kocsi van keresztbe leparkolva, de a déli irányból van egy nagyobb rés, ahol át tudunk hajtani és el tudjuk csapni Kenji-t. Ügyeljünk arra, hogy a kocsinkat ne sebezzük le, mert ha a kocsiból kiszállunk, akkor felfedjük álcánakat és elbukjuk a küldetést. Ha sikerült végeznünk Kenji-vel, akkor a leheto leggyorsabban hagyjuk el a színhelyt, mert a Yakuza testorök nem fogják szó nélkül hagyni fonökük elvesztését. A parkolóbol két módon juthatunk ki. Vagy használjuk a "Unique Jump" rámpát, vagy pedig visszafelé ugyanazon az útvonalon, ahol feljutottunk. A rendorséggel nem kell sokat törodni (persze akit zavarnak a szirénák, az elmehet lefesteni a kocsit), mert miután kicsivel arrébb megsemmisítjük a bizonyítékot, leszállnak rólunk.
Ismét egy motorcsónakos küldetés, de ez az egyik legnehezebb ezek közül. Szerezzünk egy motorcsónakot, mondjuk Asuka házának dokkjából, és hajtsunk a megjelölt ponthoz a Callahan Híd lábához. Kis ido mulva megjelenik a kisgép, amelybol csomagokat dobnak le nekünk. Ezeket sorra vegyük fel, mind a 6-ot. Azonban problémák merülnek fel, mivel minden egyes csomagfelvételnél egyel no a wanted level-ünk egészem 5-ös szintig (Megjelennek a helikopterek is). Több úton szabadulhatunk ki ebbol a kényes helyzetbol. Vagy partra futunk a portlandi dokkoknál és cop bribe-okkal csökkentjük a wanted level-ünket, vagy visszamegyünk Asuka dokkjához (idáig nem jönnek le a rendorkocsik) és az ott található Yakuza Stinger-rel próbáljuk lehagyni a rendoröket. Ezt nehezíti, hogy a helikopterek folyamatosan jelentik a helyzetünket, illetve, hogy megjelennek az úttorlaszok is. Azok akik nem bírják az akciót, azok le is festethetik a kocsit, hiszen a muhely nincs messze. Akármelyik utat is választjuk, a csomagokkal el kell jutnunk Donald Love irodaházához, ahol azokat leadva eltunnek az esetleges csillagjaink.
===============
Donald:
-------
Grand Theft Aero:
Úgy tunik, hogy az elozo küldetésben leszállitott csomagok csak csalik voltak. Az igazi csomag pedig egy, a reptér hangárában lévo gépen vannak. Hajtsunk is a reptérre és hátulról közelítsük meg a kifutópályát. Amikor odaérünk a hangárhoz régi ismeroseinket, a kolumbiaiakat találjuk a kisrepülo mellett. Üdvözöljük oket egy pár meleg lövéssel. A mesterlövészpuska itt is jó szolgálatot tesz. A maradékot pedig intézzük el közelrol. Kihasználhatjuk a robbanékony tartályokat is. Ha végeztünk, szálljunk be a gépbe a valódi csomagokért, ám meglepetésünkre azokat már a kolumbiaiak elvittek innen. Pattanjnk be az itt álló furgonba, és hajtsunk vissza Staunton Island-re az építkezésre. Ne hajtsunk helybol a közepére, hanem eloször kívülrol ritkítsuk meg a kolumbiai fogadóbizottságot a mesterlövész puskával és gránátokkal, majd a maradékkal végezzünk közelharcban. Ha mindenkit kiterítettünk, menjünk a lifthez és utazzunk fel vele, majd élvezzük az átvezeto mozit. Ezután vissza kell szállítanunk a csomagokat Donald házához.
Ezuttal olyat fogunk tenni, mint amit eddig még soha. Egy pénzszállítót kell elkísérnünk Donald Love irodaházától Shoreside Vale végébe. Mindenképpen szerezzünk egy massziv kocsit, mondjuk egy Enforcer-t. Ha ezzel visszamegyünk az irodaházhoz, akkor megjelenik a szállítókocsi és elindul a célja felé. Mindemellett megjelennek a kolumbiaiak is, akik megpróbálják fellökni a kocsit, nekünk ezt kell megakadályozni. Megpróbálhatjuk felfogni a lökést a saját kocsinkkal, vagy ha sikerül idoben észrevenni a dzsippet, akkor fel is lökhetjük. A szállítókocsi az alagútban fog áthaladni, ami jó nekünk, hiszen itt könnyebb védeni. Miután azonban kiér innen, dzsippek újabb hulláma fog majd ránktámadni. Innen már csak egy közeli garázsba kell eljutnunk.
Ezuttal mi magunk leszünk a csalik, hogy eltereljük néhány (tucat) zsaru figyelmét. Miközben haladunk a garázs felé, ahova a múltkor kísértük a szállítót, megfigyelhetjük, hogy a zsaruk már számítanak ránk úttorlaszokkal, és felkészült rohamkocsikkal. Ez ne zavarjon minket, mert amig be nem szállunk a szállítókocsiba, addig nem is figyelnek ránk. Miután a volán mögé ültünk, megkezdodik a hajsza. Innentol nincs más dolgunk, mint 2 percen át padlóig nyomni a gázt és elterelni a zsaruk figyelmét (azaz furikázzunk a városokban, teljesen mindegy, hogy merre). Figyeljünk arra hogy nehogy ido elött felborítsanak és kigyújtsák a kocsit, mert akkor buktuk a küldetést. Amerre érdemes elcsalni a zsarukat:
- Haladjunk a reptér felé, be a kifutópályákhoz, és ott bújócskázzunk velük a gépek között.
- Menjünk le Cedar Grooves-ba, és keringjünk a lakóházak között.
- A lustábbak beállhatnak a parkolóba a rejtekhelyünknél, de ne szálljunk ki, mert akkor elkapnak, ha a kocsiban maradunk, akkor nem tudnak bejutni hozzánk, és a helikopterek elöl is védve vagyunk. Amint lejárt az ido, lekopik az összes üldözonk, és ezzel be is fejeztük a küldetést.
----
Marked Man:
Ray bajban van, és ezúttal ot kell kisegítenünk. Egy gyors kocsira mindenképpen szükség lesz, ezért szerezzünk be egy Banshee-t vagy egy Yakuza Stinger-t. Ha megvan, menjünk a küldetésért. Ray-t a reptérhez kell elszálítanunk, de mivel a hidat elbarikádozták és nehéz ott átjutni, ezért használjuk az alagutat. Hajtsunk fel északra a korházhoz, ott az északi úton le és menjünk végig az alaguton egészen a reptéri kijáratig. Parkoljunk le a terminál elött, és integessünk Ray- nek, miközben eltunik a kapuban. A sikeres szállítmányozás után Ray-tol kapunk egy kis meglepetést. Utazzunk vissza Staunton Island-re es nézzük meg a mélygarázst, amit megjelölt nekünk. Orültek használhatják a Metró alagutat is, természetesen kocsival behajtva, nem pedig közlekedési eszközként.
------
Bait:
Mivel az elmúlt pár küldetés alkalmával sikerült jól összeszurnünk a levet a kolumbiaiakkal, ezért bérgyilkosokat küldtek ellenünk, hogy levadásszanak minket. Oket kell elcsalni egy Pike Creek-i rakodóterületre, ahol pár Yakuza már várni fog rájuk. 3 kocsi figyelmét kell majd felkeltenünk úgy, hogy elhajtunk elöttük. Ha egyenként csaljuk be oket a csapdába, akkor egyszeru dolgunk lesz. Ha egy kocsi mögénkszegodik, akkor amilyen gyorsan csak tudunk, hajtsunk a kijelölt helyre, be a rakhely mélyére, a többit a Yakuzák elintézik. Ha van kedvünk mi is beszállhatunk az irtásba. Ha mazochisták vagyunk, akkor érjük el, hogy mindhárom kocsi egyszerre kövessen minket a raktárhoz, és a Yakuzákkal együttes erovel végezzünk velük.
Ez egy eléggé nehéz küldetés, ha felkészeletlenül esünk neki. A 3 szigeten kávésbódéknak álcázott drog elosztó helyeket üzemeltet a kolumbiai kartel. A mostani küldetésben ezeket kell elintéznünk. A problémát az jelenti, hogy kezdetben csak 1 bódé látszik, és hogy az elso bódé felborítása után 8 percünk marad, hogy végezzünk a maradék nyolccal. Fontos motívum, hogy az óra csak akkor indul el, amikor az elsovel végeztünk. Ezt kihasználva eloször járjuk végig a három szigetet annélkül, hogy egyhez is hozzáérnénk, így láthatóvá válik a radaron mind a kilenc (2 Portland-en, 5 Stauntonon és végül 2 Shoreside Vale-en) ezzel segítve minket. Ajánlott Portland-en kezdeni Salvatore törzshelye mellett, majd miután fellöktük a bódét haladjunk lefele a dokkok felé, ahol a második található. Ezekután hajtsunk át a hidon (ha fordított sorrendben haladnánk, akkor az alaguton menjünk át). Stauntonban a parknál van a legközelebbi, majd a parkolóháznál. Másik két bódé a toronyházaknál van. Egy a sziget végében, egy pedig a templomnál, az ötödik meg ugyanebben az utcában. Hajtsunk át a hidon Shoreside Vale-be (reménykedve, hogy a hid le van eresztve. A pesszimistábbak ismét használhatják az alagutat). Az elso bódé a reptér bejáratától balra van, a lépcson felfele a szökokútnál. Az utolsó pedig a Shoreside Vale-i korháznál fent északon. Ha a rombolás elött körbejártuk a szigeteket, akkor nem lehet különösebb problémánk.
Ismét egy kemény küldetés, amihez sok szerencse kell, hogy elsore sikerüljön. Nyakunkon lesz a rendorség, a helikopterek, az FBI, és persze a kolumbiaiak is. Szerezzünk egy gyors kocsit és menjünk a sziget déli végébe (a toronyházakhoz). A sziget nyugati oldalán fogunk találni egy mólót, ahol egy rakétaveto, és egy motorcsónak már várnak ránk. Menjünk a megjelölt bójához, hagyjuk ott a kormányt, és a csónak végében állva vegyük elo a rakétavetot, majd várjunk, amíg megjelenik a célpontunk, egy kis repülogép. Gyorsnak és pontosnak kell lennünk, mivel csak maximum három lövést fogunk tudni leadni. Ha eltaláltuk, akkor a gép roncsai közül halásszuk ki a csomagokat. Ezzel párhuzamosan meg is jelennek az elso helikopterek, amikkel ne törodjünk most. Innen két út áll elöttünk. Az egyik, hogy visszamegyünk arra a stégre, ahonnan jöttünk (nyugodtan fussunk ki a partra a ferde stégen), és egy gyors kocsival próbáljuk átverekedni magunkat rendorök, Enforcerek és az FBI emberein keresztül a festomuhelyig. A másik hogy kikötünk a kifutópálya végénél (szintén partra futhatunk a ferde mólón), azonban itt eloször a kifutópálya tövénél (ahol a lenti rakpartról feljuthatunk a kifutópályára) a kolumbiaiakkal kell farkasszemet néznünk ... a mesterlövészpuska távcsövébol (ügyebár van nálunk ;). Ha végeztünk velük, akkor a Cartel Cruiserrel künnyu dolgunk lesz eljutni a Shoreside Vale-i festomuhelybe (vagy pedig felkapkodni a cop bribe-okat). Ha leráztuk a zsarukat menjünk vissza a kiindulási ponthoz, ahol azonban meglepetés fog várni.
És íme, elérkeztünk a végjátékhoz. Maria-t elrabolták, és régi ellenfelünk Catalina váltságdíjat követel érte. Mindenképpen mentsünk ez elött a küldetés elött, mert jópárszor újra kell majd kezdenünk, azt garantálom. Ha felkészültünk, akkor hajtsunk a Cedar Grove-i kartell kastélyhoz a kapu elé. Az átvezeto mozi után ott állunk majd fegyver nélkül, szóval amilyen gyorsan csak tudjuk vegyük fel az elejtett piszotolyt és lojük le a velünk szemben álló kolumbiait. Majd rohanjunk a kastély hátának irányába, azonban a sarkon forduljunk meg és egy sorozattal lojük le az elöbb kaparintott UZI-val a minket követo két másik ort. Vegyük fel az o fegyvereiket is, és szedjük le a maradék két teraszon álló ort (ez nem létfontosságú, de a lehulló két m-16-os még jól jöhet). Pattanjunk be a Cartel Cruiser-be, és hajtsunk ki a kapun. Ismét egy átvezeto mozi. Innen két lehetoségünk van attól függoen, hogy hány rejtett csomagot szedtünk fel. Ha 60-80 megvan, akkor érdemes elmenni a rejtekhelyünkhöz és felszerelkeznünk az ott lévo fegyverekbol. A leggyorsabban úgy jutunk le, ha a szerpentin mellett a meredek lejton leszáguldunk. Ha szerencsénk van, akkor Witchita Gardens szélén landolunk a piros telefonnál (ha felborulnánk szerezzünk másik kocsit), majd a kis hídon felfelé a rejtekhelyünknél lyukadunk ki. Majd a szerpentinen felfele haladjunk és álljunk le az elso háznál, melynek kertjén keresztül vágjunk át a ház háta felé, ahol lopjunk egy kocsit. Ha kevés csomagunk van akkor viszont hajtsunk fel északra a kastély mögött, majd az út végén kanyarodjunk balra. Így a gát kapujához jutunk, amit két kolimbiai oriz, akiket terítsünk le. Kicsivel lejjebb találhatunk egy mesterlövész puskát is. Ha a rejtekhelyünknél már megvolt a mesterlövész puska akkor könnyu dolgunk lesz, mert akor nem kell spórolnunk a töltényekkel, máskülönben célozzunk pontosan minden lövésnél. Intézzük el az összes kolumbiai gazfickót, akire csak rálátásunk van, majd hatoljunk beljebb óvatosan, mert pár or még biztos maradt. Oket valami közelharci fegyverrel (UZI, m-16, ak-47) intézzük el, a nyílt terepen meg azokat, akikre az új szögbol rálátásunk van. Amikor már a második lépcsonél tartunk, számítsunk arra, hogy észrevesznek, és Catalina felszáll a helikopterrel, illetve egy teherautóval megindulnak ellenünk. Azonnal forduljunk meg, és fussunk fel a lépcson, majd a lépcso tetejérol robbantsuk fel a teherkocsit (gránát, m-16, ak-47). A helikopter nagy ívü köröket fog tenni, és amikor a közlünkben jár, akkor megkínálnak egy adag rakétával, ezért mindenképp figyeljünk, ha erosödik a rotorhang... Ha elhaladt a helikopter, akkor szaladjunk le a lépcson és teljes sebességgel fussunk a raktér végében lévo épülethez. Készítsük be az UZI-t, mert a ház tetején lesz még pár kartell-tag, illetve vigyázzunk, hogy Maria-t ne lojük le, mert ot is a teton tartják fogva. Ha végeztünk velük akkor rohanjunk oda a teto végén lévo rakétavetohöz, kapjuk fel a vállunkra, és még marad pár másodpercünk, hogy kilojük a helikoptert (vigyázzunk, csak 3 lehetoségünk van). Miután a 'kopter füstölve, a gát falába csapódva felrobban nincs más dolgunk, mint odasétálni Maria-hoz, és eltünni a naplementében. Ha valaki azt hinné, hogy ezzel vége és nem jöhet vissza furikázni, az téved. A rejtekhelyünk mellett landolunk, és belevághatunk az esetleg még be nem fejezett mellék küldetésekbe és bónusz küldetésekbe